„Ez egy nagyon komoly líra” – nyilatkozta a nagylemez zárószámáról Menyhárt János, míg a zene komponistája, Lerch István úgy emlékszik, dühében írta a Várj, míg felkel majd a nap című darabot, amikor a lemezgyár egyik szerkesztője, Wilpert Imre a német újhullámos Kraftwerket ajánlotta figyelmébe, mint amivel könnyen nagy sikert lehet aratni; ő viszont nem az ének nélküli komputerzenével szeretett volna nagyot alkotni. Mint utóbb kiderült, Wilpert boldog-boldogtalannak ezt kínálta, hátha valaki ráharap – az akkori zenei termést tekintve azonban az látszik, hogy nemigen sikerült elhinteni a new wawe magját Magyarországon (még az Omegának is beletörött a bicskája, igaz, ők nem is MHV-s nyomásra kezdtek el ezzel kísérletezgetni). Lerch István azzal a mozdulattal, ahogy hazavitte a nyugatnémet kazettát, kidobta az ablakon, majd leült a pianínója mellé, és elkezdett játszani egy dallamot, ami történetesen a Várj, míg felkel majd a nap lett. Ahogy fogalmazott: nem tudja, miért, de csak úgy kifolyt belőle ez a dal, nem több, mint tíz perc alatt. Valószínűleg az igazán zsigerből született, vérbeli slágerek mind így születnek, nem felülről jött instrukciók és holmi zenei konvenciók alapján.
A magyarok kedvenc dokumentumfilmje visszaköltözik a moziba
A Lurdy mozi mától újra műsorra tűzte az vízilabdázók sikereit bemutató dokumentumfilmet, A nemzet aranyait, melynek csapata már a tévésorozaton dolgozik a Nemzeti Filmintézet támogatásával.