„Ez egy nagyon komoly líra” – nyilatkozta a nagylemez zárószámáról Menyhárt János, míg a zene komponistája, Lerch István úgy emlékszik, dühében írta a Várj, míg felkel majd a nap című darabot, amikor a lemezgyár egyik szerkesztője, Wilpert Imre a német újhullámos Kraftwerket ajánlotta figyelmébe, mint amivel könnyen nagy sikert lehet aratni; ő viszont nem az ének nélküli komputerzenével szeretett volna nagyot alkotni. Mint utóbb kiderült, Wilpert boldog-boldogtalannak ezt kínálta, hátha valaki ráharap – az akkori zenei termést tekintve azonban az látszik, hogy nemigen sikerült elhinteni a new wawe magját Magyarországon (még az Omegának is beletörött a bicskája, igaz, ők nem is MHV-s nyomásra kezdtek el ezzel kísérletezgetni). Lerch István azzal a mozdulattal, ahogy hazavitte a nyugatnémet kazettát, kidobta az ablakon, majd leült a pianínója mellé, és elkezdett játszani egy dallamot, ami történetesen a Várj, míg felkel majd a nap lett. Ahogy fogalmazott: nem tudja, miért, de csak úgy kifolyt belőle ez a dal, nem több, mint tíz perc alatt. Valószínűleg az igazán zsigerből született, vérbeli slágerek mind így születnek, nem felülről jött instrukciók és holmi zenei konvenciók alapján.
Hihetetlen, ötvenéves lett Penélope Cruz
Milyen filmekből ismerhetjük a születésnapos színésznőt?