A filmben olyan dalok is helyet kaptak, amelyek a duplalemezre nem fértek fel, ilyen volt az Utazás című, ami Szörényi Levente első szólólemezén szerepelt, és itt természetesen a Fonográffal adta elő, óriási vastapstól kísérve. Ugyanezt a countrys stílust vitte tovább a Levél a távolból, majd A széllel szemben című nóta kapcsán egy megszólalótól elhangozhatott 1981-ben a filmben, hogy „Leventéék, amikor elkezdték, erről a szocialista Magyarországról mondtak véleményt” – így viszont kiderült, hogy mégsem csak az ősidőkben, hanem a Fonográf-korszakban is tudtak véleményformáló dalokat írni, igaz, jóval finomabb szövésű szövegekkel és kevésbé direkt módon. A vérpezsdítő és Tolcsvay László remek szájharmonikázásával vezérelt Wágner úr a lemezen sokkal jobban visszatükrözi, mekkora sikert arattak ezzel a számmal, és ha már Tolcsvay László, akkor ehhez szerkesztették Az első villamost, ami az akkori és mai tábortüzek mellett is kiválóan énekelhető, ugyanakkor elgondolkodtató szerzemény. A Tolcsvayék és a Trió lendületes boogie-val, a Ne sírj kedvesem!-mel képviselteti magát a koncertfilmben, Móricz Mihály erőteljes gitározásától átitatva, illetve a Nemzeti dallal, amely sokat elárul a rendező koncepciójáról, ugyanis teljes hosszúságában beszerkesztették, ami számos dalról nem mondható el. Koncz Zsuzsa a Kertész leszek című József Attila-vers megzenésítésével, továbbá a Mama, kérlek című dallal szerepel a filmben, de a lemezen a Valahol egy lány is szerepel. Több visszaemlékezés szerint a Ha én rózsa volnék örökbecsű dal mintegy felénél abbahagyta az éneklést és levonult a színpadról, a dalt maga a szövegíró Bródy János fejezte be a közönség közös éneklésével övezve, de ez a szituáció sem a lemezen, sem a filmben nem szerepel, csak a hatalmas ováció, amit a dal kapott.