„A Pallas Athéné Könyvkiadó (PABooks) 2017 szeptemberében kezdte meg működését. Első könyvünk, Boyé Lafayette De Mente A kínai észjárás című kiadványa az egyik legnépszerűbb a kínálatunkban azóta is” – idézi a kiadó lapunkhoz eljuttatott közleménye Cseh Katinka ügyvezető igazgatót. Mint írják, az elmúlt négy évben százharminckét könyvet adtak ki: huszonötöt a pénzügy/közgazdaságtan, harmincnégyet a geopolitika, hatvanhármat a menedzsment, négyet a fenntartható fejlődés témájában. Továbbá hat kötet egyéb területek felé is kitekint, ilyen például az Akata boszorkány című fantasyregény vagy a születésnapra megjelentetett kötet, Széchenyi István angliai útinaplója angolul, a magyar származású brit építész, Váci P. Sándor gondozásában. A magyarra lefordított százhuszonhat nemzetközi sikerkönyv mellett a PABooks három angol és három kínai nyelvű kiadványt is megjelentetett.
Az arculatváltás kapcsán Cseh Katinka úgy fogalmazott: „Négy tartalmas év elteltével a PABooks megjelenésében is előre kívántunk lépni, így mostantól új logóval, színekkel és grafikai megoldásokkal találkozhatnak olvasóink és követőink nyomtatott anyagainkban, Facebook-, YouTube- és Instagram-megjelenéseinken egyaránt. Köszönettel tartozunk ezért a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemnek (MOME). A MOME Tervezőgrafika Szak mentorálása mellett Császár Adrienn alumna tervezte a kiadó megújult arculatát.”
„Az inspirációt Pallasz Athéné mítosza, várbeli szobrának vizuális jegyei és szent állata, a bagoly adta – emlékezett a kezdetekre Császár Adrienn. – A hangulat definiálásában nagy szerepe volt a Bölcs Várbeli könyvesbolt tiszta, átlátható belső tereinek is. A végső cél egy olyan arculat kialakítása volt, amely kortalanabb, grafikailag és esztétikailag öt-tíz év múlva is megállja a helyét. Hangulatában épp ezért a klasszikus elegancia dominál, melyet főként a formavilág, valamint a minta- és színhasználat kölcsönöz számára” – tette hozzá a tervezőgrafikus.