Az 1970-es években, voltaképp szembemenve a hivatalos értékrenddel, az iskolában tanított világnézettel, rajongó híve lettem Kosztolányi Dezső verseinek, prózájának. Próbálhatták lekicsinylően besorolni a „polgári életérzés idejétmúlt” ábrázolójának, számomra A szegény kisgyermek panaszai, A bús férfi panaszai versciklus, az Esti Kornél-novellák és a többi írása olyan revelálóan személyes volt, hogy minden tagadására, megkérdőjelezésére vonatkozó kritikát saját magam elleni támadásnak éltem meg. Bár nem lélegezhettünk egy időben ebben a földi létezésben, mégis úgy éltem meg megidézett hangulatait, felfokozott érzékenységét, cikázó humorát, játékait, halálfélelmét és életszerelmét, hogy ehhez van igazán közöm. És nem ahhoz, amit a regnáló hatalom kényszeríteni akart rám az internacionalista utópiáktól az egyéniséget arctalan masszába préselő kommunizmusig.

Magyar nőmozgalom feminista idétlenségek nélkül
Károlyi Mihályt eltiltják a beszédektől Amerikában, mivel úgy vélik: nem szabad megengedni semmiféle agitációt, amelynek az a célja, hogy egy másik országban felfordulást készítsen elő.