A tévének annak idején 25 évébe telt, hogy elérje a tízmilliós felhasználószámot, a számítógépeknek ez tíz év alatt sikerült, az internetnek elég volt öt év. Az első mindent behálózó közösségi médium, a Facebook pedig alig néhány hónap alatt hódította meg először a Harvard, majd a többi Ivy League, az észak-amerikai elit egyetemek közösségét és nemsokára az egész világot. Idén nyárra több mint 2,7 milliárd aktív felhasználót számlál. Marc Zuckerberg cége bár a legnagyobb közösségi médium, messze nem az egyetlen. A felgyorsult világnak köszönhetően az egyre fiatalodó generációk mind több és több közösségi felületen vannak jelen. Forgács Mariann, a Be Social digitális ügynökség társalapítója és társügyvezetője szerint az ötven pluszos generáció az, amely csak a Facebookon vagy esetleg az Instagramon van jelen, az életkor csökkenésével folyamatosan lép be a YouTube, a Pinterest, a Tik Tok, a Snapchat, és a fiatalok egyre inkább nemcsak tartalomfogyasztók, hanem tartalom-előállítók is lesznek.

„Mintha varázsolnék” – mondja egy eltűnőben lévő mesterség utolsó mohikánja
Koronczay Imre órásmester 1977 óta gondoskodik róla, hogy ne tévesszük el az időt.