– Tudomásom szerint ennél az ütközésnél nagy, közel 50 G-s pillanatnyi terhelés lépett fel. Nekem is volt hasonló, fele akkora terhelésű, önhibámon kívül történt balesetem 2004-ben. A monzai első kanyar féktávján Giorgio Pantano Jordanje találta el a jobb első kerekemet és a hűtőt. Váratlanul ért, hatalmas ütést kapott a kezem. Tönkrement az autó. A cockpit, vagy hétköznapi nevén koporsó az egyetlen olyan karosszériaelem, ami egyben van, ez a legerősebb rész, amiben a versenyzők ülnek, valamint ebben található az üzemanyagtartály is. Abban az időben kezdték el a pilóták lába körül a belső karbon karosszériaelemet memóriaszivaccsal bélelni, ami arra szolgál, hogy ha bármiféle baleset történik, akkor a versenyzőknek a kemény felületek ne okozzanak sérülést. Rajtam is ez segített, mert beszakadt az autó oldala, és a karbonelemek beleállhattak volna a lábamba, de ez csak utólag derült ki. Abban a pillanatban egy pilóta nem ezzel foglalkozik, csak megnézi, épségben van-e, és azonnal menekül ki a kabinból. Az utána következő percekben, ha már látja kívülről az autót, akkor döbben rá, hogy a balesetnek rosszabb kimenetele is lehetett volna.