Valamikor a hetvenes évek végén járunk, Budapesten. A mozik játszani kezdik egy Woody Allen nevű pasas filmjét, az Annie Hallt. A hír, amely szerint ezt feltétlenül meg kell nézni, futótűzként terjed, és hamarosan idézni kezdjük a dialógusokat, a legjobbak, néha egész jelenetek, beépülnek a közbeszédbe. Lassan azt is megtudjuk, hogy a mester ekkor már túl van többek között a Játszd újra, Sam!-en, és azt is, hogy ugyan a későbbiekben is alkot remekműveket, például a Hannah és nővéreit, de mi a csúcson kezdtük, és azóta is az Annie Hall az életmű legkimagaslóbb darabja. Mindezt a kor kelet-közép-európai tempójának és adottságainak megfelelően elég lassan tudjuk meg, van hát idő bőven elmélyülni a részletekben.

Manfred Weber melegen ajánlja nekünk az ő „Peter Mádzsárját”
A sértett német pártvezér egyre harsányabban tukmálgatja a harminc ezüstért kézivezérelt helytartójelöltjét.