1967–1968-ra a zenekar már olyannyira kinőtte magát, hogy visszamerészkedtek első „kudarcuk” helyszínére, az alma materükbe, és rendszeresen ott játszottak először az úgynevezett kis klubban, majd később az aulában is, a táncos rendezvényeken négy órákat, ami négyszer negyvenöt percet jelentett, negyedórás szünetekkel. A kis klubos rendezvények általában este hattól tízig, míg az aulások tovább tartottak. Még az is előfordult párszor, hogy a későig tartó koncertezésekben úgy elfáradtak, hogy amikor Tóth István dobossal Pásztor László a HÉV-vel hazaindult, a szerelvényen elaludtak, és Mátyásföld helyett a cinkotai remízben ébredtek. Abban az időben már volt évi 150-200 bulijuk, szombat-vasárnap általában kettő-kettő. A fellépéseken egy-két külföldi szám is belefért a repertoárba, ezeket egy az egyben próbálták eljátszani. Nagyon sok „lennalvós” koncertjük volt a Nyírségben és Békés megyében, a veszprémi születésű Galácz Lajos pedig sok bulit hozott a Dunántúlról. Mindezeket maguknak szervezték, mert az ORI-nak üzleti szempontból még nem érte meg, hogy velük mint fő műsort adó produkcióval foglalkozzon. Azért néhány részeredményt már náluk is elértek, divatbemutatókon játszottak, kísértek egy-két táncdalénekest, és egyszer még az Omega elé is befértek az ORI-turnéba előzenekarként. Viszont a magánszervezésű koncerteken sem kaphattak több gázsit, mint amennyit az ORI előírt számukra akkor, amikor letették az ORI-vizsgát, valamint az útiköltséget térítették meg nekik. Ezek a koncertek leginkább akkor szaporodtak meg, amikor 1968-ban másodikok lettek a Ki mit tud?-on a Nekem eddig Bach volt minden című számukkal, illetve amikor – szintén ebben az évben – felvették a kezdeti korszak legnagyobb Neoton-slágerét, a Kell hogy várj!-ot. Ekkor végérvényesen maguk mögött hagyták az amatőr korszakukat, hogy belevessék magukat a szocialista sztárcsinálás gépezetébe.