Állandó klubjukban a Csanády utcában, valamint – többek között – a Műszaki Egyetem Bercsényi-kollégiumában rendszeresen telt ház előtt mutatták be progresszív-dzsesszrock darabokból felépített programjukat. Kevés olyan társulatról tudunk Magyarországon, ahol öt egyenrangú, kiváló tehetségű muzsikus dolgozik egy csapatban. A második, úgynevezett „nagy” Syriusról ez biztonsággal kijelenthető. Nem csoda hát, hogy külföldön is felfigyeltek egyedülálló produkciójukra, majd valamilyen csoda folytán, 1970 év végén ausztráliai turnéra indulhattak. Csodát emlegettünk, hiszen akkoriban, a létező szocializmus szigorú, de igazságtalan keretei között mindez egyáltalán nem volt magától értetődő. Minden az Interkoncerten mint magyar, egyeduralkodó szervezővállalaton múlott, ám „nyugati” részről kellett hozzá egy Charles Fisher nevezetű producer is. Mindenesetre Ausztráliát huszáros rohammal bevették. Olyannyira, hogy a Festival Recording Studiosban 1971-ben elkészíthették a zömében Pataki László komponálta tételekből álló Devil’s Masquerade című albumukat, miközben idehaza a Rottenbiller utcai stúdió közelébe sem juthattak… A következő esztendőben aztán Magyarországon is elérhető lett Az ördög álarcosbálja LP, amelyet az úgyszintén monopolista hanglemezgyár mindössze háromezer (!) példányban volt hajlandó megjelentetni. Hogy lett volna igény többre is? Kit érdekel! Tény, hogy az illetékesek valamilyen okból kifolyólag „elfelejtettek” utángyártani… Erre csak jóval később, 1981-ben kerülhetett sor, akkor is Krém márkanév alatt. A nagylemez szürke egyenborítóban, de legalább valamivel nagyobb példányszámban került a boltokba. Az, hogy tizenkét esztendő múltán digitalizált formában is kiadták, nem sokat változtatott a jobb sorsra érdemes együttes korabeli hányattatásain.