A pártállami belföldi koncertszervező monopolszervezet, az Országos Rendező Iroda produkciójának össznépi jellegét az erősítette, hogy ezt a szervezők már a Táncdalfesztivál egyfajta főpróbájának tekinthették, hiszen akkor már javában zajlottak a válogatók, és jóformán borítékolni lehetett, kik jutnak majd az augusztusi döntőbe, közülük a legnépszerűbbek pedig tiszteletüket tették a Kisstadionban. A táncdalénekeseket az 1962-ben a XIII. kerületi KISZ-bizottság égisze alatt alakult, majdan a Táncdalfesztiválok egyik kísérőzenekaraként is ismertté vált Express együttes kísérte, és a beatesektől igyekeztek őket gondosan elkülöníteni a fellépések sorrendjét illetően. Ez sem mentette meg őket azonban attól, hogy időnként nagy füttykoncert övezze a fellépéseiket. Kóbor János, az Omega frontembere úgy emlékezik, hogy „itt is találkozott a régi és az új stílus. Kovács Andor gitárművész, zenetanár, zenekarvezető, a negyvenes, ötvenes, hatvanas évek dzsesszzenéjének meghatározó, virtuóz muzsikusa volt a zenei irányítója, nálunk pedig Wittek Mari mentette meg a műsort, de persze mi is énekeltünk Benkő Lacival pár számot, mert Somló Tominak megint külföldre kellett utaznia artistáskodni (a dolgok természetéből fakadóan nem sokkal a kiutazása előtt tudta meg az Omega, hogy nem tud velük tartani a Kisstadionban). A kritika ki is emelte Wittek Marit, mint aki az egész énekesnői mezőnyt lefölözte. Az Illés itt előadta a Légy jó kicsit hozzám! című számukat, a fináléban pedig a zenészek közösen eljátszották az Exodus című számot, mindannyian, akik aznap színpadra léptek. Mi többnyire nem akartunk közöttük szerepelni, mert nem éreztük magunkénak Kovács Andor stílusát, de azért Kovacsics Öcsi gitárosunk képviselt minket.”
Irodalmi csemegék a Báthory téka könyvbemutatón
Újabb öt különleges kötetet mutatnak be a Józsa Judit Galériában.