Térey János nagy ívű verses drámatetralógiájának szereplőit a gazdagság, a presztízs és a hatalom utáni vágy hajtja előre. A mondák egykori hősies erényei itt luxusautókban és ingatlanpanorámákban öltenek testet, miközben a szereplők lassan felemésztődnek a saját ambícióik tüzében. A Lakópark és a Toronyház a modern hatalmi struktúrák szimbólumai, lakói csúcsvállalkozók, ügyvédek, modellek, a minitársadalmat segítő rendőrök és tűzoltók. A helyi Nornák, azaz sorsistennők a Rajna menti tőzsdére vetik vigyázó szemüket, mert amíg profit van, ők boldogan híznak. Ám hiba csúszik a számításba, mert Hagen, egy félisten, aki nem kapott elég hatalmat, szervezkedni kezd a fennálló társadalmi rend ellen.

Térey János darabja a Nibelung-mondakör újraértelmezése
Gáspár Sándor alakítja a számító és manipulatív Hagent, aki hideg fejjel irányítja a játszmákat a hatalom megszerzéséért. Apját, a hajdan nagy hatalmú Alberichet Trokán Péter formálja meg. A karizmatikus Siegfreid szerepében Sághy Tamást láthatjuk, Brünnhildét, az erős és büszke nőt pedig Ballér Bianka játssza. Gunther, a határozatlan, könnyen befolyásolható vezető szerepében Sarádi Zsolt lép színpadra, a kifelé törékenynek tűnő, belül azonban céltudatos Gutrune megformálója Ladányi Júlia.
A Nibelung-lakópark arra hívja fel a figyelmünket, hogy a csillogás mögött gyakran üresség és morális züllés lapul.
Az előadás nemcsak témájában formabontó, hanem látványvilágában is. A rendezés végig a film és a színház mezsgyéjén egyensúlyoz, és a világon első alkalommal jelenik meg színházi szerepben egy humanoid robot.

Bár nem beszél és nem utánozza az emberi érzelmeket, jelenléte mégis nagy hatást kelt. Szikora János rendező így fogalmazott erről:
A humanoid robot nemcsak karaktert játszik, hanem maga is kérdést tesz fel: mit jelent embernek lenni a mesterséges intelligencia korában? Hol húzódik a határ a gép és az ember között erkölcsben, emlékezetben, érzésben?
A mű színpadra állítását Selmeczi Bea dramaturg segítette. A díszletet Szendrényi Éva tervezte, a LED-falakon látható filmjelenetek pedig Lelkes Botond és a Non Lieu Film Productions munkái. A jelmezeket Benedek Mari álmodta meg. Az előadás mozgáselemeit Rovó Tamás, a táncokat pedig Frindik Nóra koreografálta.