Nem elég, hogy a magyar válogatott hazai pályán drámai, 3-2-es vereséget szenvedett az írektől vasárnap a vb-selejtezőn, és egy 96. percben bekapott góllal úszott el a 2026-os világbajnokságra való kijutás esélye, az írek még bele is rúgnak a magyarokba és Szoboszlai Dominikba. Az írországi Lidl a hivatalos X-oldalán űzött gúnyt a magyarokból a mogyorós croissant reklámjával.

„Éhesnek érzed magad? A Lidl Plus gondoskodik rólad! 3 db mogyorós croissant mindössze 3 euróért kapható” – olvasható a posztban, amit az Origo szúrt ki.
Szoboszlai szomorú, éhes és csak egy croissant-ra vágyik?
Az írországi Lidl elsütötte az elcsépelt szóviccet is, ugyanis az éhes (hungry) szó helyett az angolul arra hasonlító Magyarországot (Hungary) használják. Ez az íreknek talán vicces, Magyarországról nézve viszont már unalmas és még mindig sértő.
Az ír Lidl a posztját ráadásul Szoboszlai Dominik fotójával illusztrálta, amint a magyar válogatott csapatkapitánya kesereg az írek elleni kudarc miatt.
Ehhez a fotóhoz azt írták: „Ha szomorú vagy és éhes és csak egy croissant-ra vágysz”. És persze az éhes szót itt is a Hungary-val írták le.
Az írek tavaly is elővették a béna Hungary-hungry szóviccet
Az írek nem először használják ezt a béna szóviccet. Tavaly az Európa-bajnokság előtt, amikor a magyar válogatott Dublinban 2-1-es vereséget szenvedett barátságos meccsen, az egyik helyi lap, az Irish Daily Star ugyanezt sütötte el a címlapján.

Az egyik legnagyobb nyomtatott ír napilap akkor a „Hungary for a win” felütéssel vezette fel a mérkőzést, mintegy viccesen jelezve, hogy az írek éhesek a győzelemre a magyarok ellen.




















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!