2004. május 1. szomorú dátum a magyar történelemben. Ezen a napon lett tagja Magyarország az úgynevezett Európai Uniónak. Úgynevezett, mert valójában sem nem európai, sem nem unió. Hanem valami egészen más – hogy micsoda, azt mindjárt kifejtjük.
Az úgynevezett csatlakozás, valójában manipulatív és törvénytelen tőrbe csalás formáljogi alapja a 2003. április 12-én tartott népszavazás volt. Erről egy 2002 decemberében hatályba lépett, a csatlakozási dokumentummal hatályát vesztő alkotmánymódosítás rendelkezett. Ez kimondta, hogy „ügydöntő országos népszavazást kell tartani a Magyar Köztársaságnak az Európai Unióhoz történő, a csatlakozási szerződés szerinti csatlakozásáról. E népszavazás időpontja: 2003. április 12. A népszavazásra bocsátandó kérdés: Egyetért-e azzal, hogy a Magyar Köztársaság az Európai Unió tagjává váljon?”
Íme, az arcátlan manipuláció: a kérdéses alkotmánymódosítás első mondata a csatlakozási szerződés szerinti, tehát egy bizonyos módon való csatlakozásról szólt, a népszavazásra bocsátott kérdésben ellenben csak általánosságban szerepelt a csatlakozás.
A népszavazást egyébként jogszerűen nem is tarthatták volna meg 2003. április 12-én, hiszen a népszavazásról és népi kezdeményezésről szóló, akkor hatályos 1998. évi III. törvény egyértelműen kimondta, hogy a népszavazást az elrendelését követő kilencven napon belül kell kitűzni. Mármost a népszavazást elrendelő alkotmánymódosítás 2002. december 23-án lépett hatályba, az attól számított kilencven nap 2003. március 23-án lejárt. De ha nem is járt volna le, akkor sem lehetett volna népszavazni a csatlakozási szerződés szerinti csatlakozásról, azt ugyanis csak négy nappal a népszavazás után írták alá. Addig legfeljebb tervezetről lehetett beszélni. Ezt ugyanakkor gondosan eltitkolták a nemzet elől,
a törvénytelen és manipulatív népszavazást úgy írták ki és úgy kampányolt mellette a szocialista–liberális helytartóság, hogy karhatalmi erővel is üldözte az ellenzőket; a szavazók többségének – a fentiek miatt menthető okból – fogalma sem volt, miről is szavaz.
Nem kötötték ugyanis az emberek orrára, hogy az eurokolhozban a föld nem a haza elidegeníthetetlen fizikai alapja, hanem adható-vehető, külföldi tulajdonba adható áru. Azzal sem büszkélkedtek, hogy az utópisztikus euró az egyes nemzetek, országok pénzügyi szabadságának, mozgásterének elvesztését jelenti – hiszen a bevezetésével vége többek között a saját árfolyampolitikának.
Azt meg pláne nem árulták el, hogy a más államok uralma alatt élő őshonos nemzeti közösségek – esetünkben a Trianonban elszakított országrészek magyarjai – nem érik el a brüsszeli ingerküszöböt, ellenben a transzvesztiták vagy a harmadik világból idezúdított emberek úgynevezett jogaiért még a szerződések alapján járó jogos jussunkat sem adják ide.
Pedig ez csak csekély kompenzáció, a hazai nemzeti össztermék átlagosan mintegy három százaléka, miközben ennek majdnem tízszeresét talicskázzák ki innen a nyugati cégek.