Megkezdődött a második tram-train sínre állítása a MÁV-Start szentesi telephelyén.

Összefügg a befektetői aktivitással az albérletpiac alakulása
Már a legolcsóbb nagyvárosokban is hatszámjegyű a bérleti díjak átlaga.
Megkezdődött a második tram-train sínre állítása a MÁV-Start szentesi telephelyén.
A kamionok ma érkeztek meg a szentesi motorgarázsba. A jármű leemelése és összeszerelése is kezdetét vette – erősítette meg lapunk kérdésére a szállító Stadler Trains.
A közúti szállítmány március 9-én indult el Valenciából, és szűk egy héten át utazott keresztül Európán, míg végcéljához ért. Mint lapunk is beszámolt róla, az első, Vásárhely 1-es tram-traint január 20-án mutatták be a Szentesen. A prototípus működésének ellenőrzésére irányuló futópróba március 4-én, Szentes–Mindszent–Szentes útvonalon sikeresen lezajlott, majd a hatósági járműszemle és próba következik Hódmezővásárhely új villamosvasúti vonalán. A nyílt vonali próbák a 135. számú vonal Szeged–Hódmezővásárhely szakaszán, a hódmezővásárhelyi és szegedi villamosvasúti vonalakon folytatódnak. Az első három tram-train szeptember végén állhat forgalomba Hódmezővásárhely és Szeged között.
A futópróbák részleteiről hírek jelentek meg a sajtóban, többek közt arról, hogy kerékkopás mutatkozott a járművön, emiatt el kellett halasztani az esedékes tesztet. Kiss Csaba, a Stadler magyar leányvállalatának kommunikációs vezetője lapunknak elmondta, hogy
a futópróbák rendben folynak. Kisebb rendellenességek előfordulnak, de hát a futópróbák éppen arra szolgálnak, hogy a vadonatúj, még igencsak „bejáratós” eszközök finomhangolását elvégezzék a spanyolországi gyár mérnökei.
Az említett kerékkopás teljesen megszokott, mindennapi jelenség, a szentesi telephelyen rendelkezésre állnak azok a gépek, amelyekkel ezeket korrigálni lehet. A nemzeti vasúttársaság közlése szerint a 37 méter hosszú, hetvenegy tonnás, dízel-villamos hibrid tram-train szerelvények 216 férőhelyesek. Szeged és Hódmezővásárhely villamosvonalán a KRESZ előírásai alapján óránként ötven kilométeres maximális sebességgel haladhatnak, a két város közötti nyílt vonalon dízel meghajtással, száz kilométeres megengedett sebességgel szállíthatják majd az utasokat.
A tram-train Szegeden az 1-es villamos vonalán közlekedik Szeged pályaudvartól Szeged–Rókus vasútállomásig, majd a 135-ös számú Szeged–Békéscsaba vasútvonalon halad tovább Hódmezővásárhelyre. Hódmezővásárhelyi Népkert állomásnál letér a nagyvasúti vonalról, és villamosüzemre váltva a városon keresztül közlekedik Hódmezővásárhely nagyállomásig.
A tram-train vonalán közel négy kilométeres egyvágányú villamospálya épült Hódmezővásárhelyen összesen öt váltóval és hat megállóval, a kapcsolódó felsővezeték-hálózattal.
Már a legolcsóbb nagyvárosokban is hatszámjegyű a bérleti díjak átlaga.
A windowsos gépek közel 53 százalékán világszerte még Windows 10 fut.
A cél a hazai kis- és középvállalkozások méretének megduplázása, termelékenységük növelése.
Most tényleg megéri átgondolni az időbeosztását.
Vitray Tamás találkozott a Magyarországon kószáló medvével
Globál Nógrádi Györggyel – Sokkal mélyebb a kémjátszma háttere, mint gondolnánk
„Kár érte, fantasztikus játékos” – eldőlt Kerkez Milos sorsa
A jövőben csak így vásárolhatunk ingatlant az országban – új szereplők is elővásárlási jogot kaptak
Sose pisilj zuhanyzás közben – komoly következményei lehetnek!
Ütött az óra: elítélték Ursula von der Leyent, világraszóló botrányról rántják le a leplet
A Fradi a végén mentette hosszabbításra a kupadöntőt
500 millió forintos Ferrarival bővült Neymar elképesztő autógyűjteménye – fotó
Lendvai Ildikó mindent bevallott, ebbe még Magyar Péter is belepirult
Zarándok Péter története
Egy nagyváradi magyar üzenete a gazembernek
Hatalmas, meglepő titok derült ki Orbán egyik véresszájú ellenfeléről
Már a legolcsóbb nagyvárosokban is hatszámjegyű a bérleti díjak átlaga.
A windowsos gépek közel 53 százalékán világszerte még Windows 10 fut.
A cél a hazai kis- és középvállalkozások méretének megduplázása, termelékenységük növelése.
Most tényleg megéri átgondolni az időbeosztását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.