Erdős Péter, az MHV botfülű „popcézárja” 1990. februári halála előtt néhány hónappal, amikor már régen túl volt a hatalma csúcsán és „csak” egy menedzserirodát vezetett, egy hosszú és exkluzív interjút adott, amit mozgóképre is rögzítettek. Ekkor csokorba szedte az egész hazai könnyűzenei életet aszerint, hogy kiket szeretett és kiket nem. Saját bevallása szerint a Koncz–Kovács–Zalatnay trióból legutóbbi volt a legnépszerűbb, azt is hozzátette ugyanakkor némileg önellentmondó módon, hogy hármójuk közül Zalatnay nagylemezeidből lehetett a legkevesebbet eladni. Zalatnay úgy emlékszik, a három beatlány közül őt szerette legkevésbé a lemezgyári guru. Ez talán abban is lemérhető, hogy érdekes módon az óriási slágerei rendre kislemezeken jelentek meg, de nagylemezre a legritkább esetben tették fel azokat. Ahogy Zalatnay Cini fogalmazott: „Nem gazsuláltam a lemezgyár vezetőivel, nem voltam jó barátságban ezekkel az urakkal, mert azt gondoltam, hogy elég, ha jól énekelek. Aztán amikor elmondtam a véleményem, és az nem felelt meg például Erdős Petinek – Isten nyugosztalja! –, akkor közölte velem, hogy rendben, de akkor nem jelenik meg a lemez decemberben, hanem csak január végén kerül majd a boltokba. És bármennyire is szeretik a dalokat, a január végi lemezekből nem adnak el annyit, mint a karácsony előtt is kapható albumokból. Valószínűleg nem tetszett nekik, hogy rendszeresen ellentmondtam, renitenskedtem, hogy nagy volt a szám. Mert mindig is nagy volt a szám, nem rejtettem véka alá a véleményem, ez pedig nem mindig volt jó. Erdős Péter a lemezkészítésbe nem szólt bele, de olyan előfordult, hogy a Csehszlovákiában megjelent angol nyelvű lemezem borítójába belekötöttek. Egy nadrágkosztümben ültem, mint Buddha, és azt mondták a lemezgyárban, hogy ezt nem lehet megjelentetni, különösen nem karácsonykor, mert az embereknek a kábítószer jut majd eszükbe a képről. Nem engedtem másik borítót, tehát végül így jelent meg, és hihetetlen sokat adtak el belőle Kelet-Európában.” Az Ifjúsági Magazinnak a második nagylemeze megjelenésének évében Zalatnay Sarolta tűpontos értékelést adott a nemzetközi és a hazai könnyűzenei élet állapotáról, hozzátéve, mely zenei irányzat állt hozzá a legközelebb: „Mikor a beatzene kialakult, az együttesek és az énekesek stílusa közel állt egymáshoz. Ma, amikor legtöbben a progresszív zenét művelik, úgy tűnik, mintha az énekesnők kissé lemaradtak volna. A jövő nagy együttese még biztos nem született meg, a jelenlegiek közül a Crosby Stills Nash and Youngot szeretem a legjobban.”