Jó nézni Chad Stahelski John Wick 4. felvonás című filmjét. Ennek több oka is van. Az egyik, hogy lenyűgözően látványos beállításokkal él. Stahelski olyan alaposan és gondosan rendezi be egy-egy jelenet látványvilágát, amilyenhez kicsit sem vagyunk hozzászokva. Ha bárhol leállítjuk a negyedik részt, és kimerevítjük a képet, akkor olyan érzésünk lehet, mintha egy festményt néznénk. Hiába a temérdek közhelyes helyszín (a berlini Brandenburgi kapu, a párizsi diadalív, az Eiffel-torony vagy a Sacre-Coeur) minden átlényegül, mert Dan Laustsen operatőr olyan színszűrőket használ, amelyek révén egyedi látványvilágot teremt. Ráadásul egyáltalán nem hétköznapi nézőpontokból látjuk a cselekményt, van, hogy egy kicsit lejjebb helyezi a kamerát, mint ahogyan megszoktuk, néha pedig felülről látunk mindent, mintha egy házon nem lenne tető.

A John Wick 4. megidézi a Volt egyszer egy vadnyugatának párbajjelenetét
Azért is jó nézni John Wick 4. felvonását, mert olyan művészi szintre viszik a verekedést, mintha tánc lenne, még azt sem túlzás mondani, hogy balett, ami egyébként jelen is van a filmben mint a legnemesebb mozgásforma. Nemcsak a képi világ hasonlatos a festményekére, hanem konkrétan temérdek festményt is látunk a filmben, nyilván nem véletlenül.
A két leghangsúlyosabb alkotás két Delacroix-kép, az egyik A Szabadság vezeti a népet, ami egyértelműen John Wick lázadását értelmezi, a másik a kegyetlenség apoteózisának tekintett festmény, a Sardanapalus halála, amely a hatalom köreinek erkölcstelenségére utal.
Az alkotás a barátságot mint mindenekfölötti értéket mutatja föl, és akciófilmekben nem megszokott módon a házasságot is értéknek nevezik, John Wick arra az esetre, ha meghalna, csak annyit szeretne a sírján látni, hogy férj volt ő, mert ameddig lehetett, hűségben szerette kedvesét. A film megidézi Sergio Leone Volt egyszer egy vadnyugatának párbajjelenetét, de visszaköszönnek például a Szárnyas fejvadászból vagy Kuroszava Akira filmjeiből olyan képek, amelyek nem másolatok, hanem gondolati építmények a műben.