Azt hiszem, a táncjáték megtekintése után mindannyian egyetértünk ifj. Harangozó Gyula Kossuth-díjas táncművésszel, a Hófehérke koreográfus-rendezőjével, aki így nyilatkozott korábban: – Ha valaki életében először ezt az előadást nézi meg, az biztos, hogy legközelebb is örömmel jön majd színházba, sőt színházrajongó lehet belőle. Azt is ő mondta, hogy ez a balett olyan musical, amelyben nem énekelnek, míg az egyik találó kritika „boldogságinjekcióként“ jellemezte a darabot.

A Hófehérke táncjáték sikere
A Hófehérke ősbemutatója húsz éve volt Budapesten, a Magyar Állami Operaház Erkel Színházában, amit a Magyar Állami Operaház balettegyüttese, a Magyar Nemzeti Balett mutatott be. Azóta nagy sikerrel adták elő Európa több országában, Ázsiában és Ausztráliában is. Most megújult díszlettel és sok meglepetéssel varázsolja el a nézőket a világ egyik leghíresebb Grimm-meséjéből készült, látványos táncjáték. A fellépő művészek érezhetően minden pillanatát élvezik az előadásnak.
Az első szereposztásban láttuk a táncjátékot, amelyben Hófehérke szerepében Rotter Bianka varázsolta el a nézők szívét kedvességével és lenyűgöző táncával, a királyfit pedig Somai Valér alakította meggyőző erővel.
A gonosz királynét Radics Diána virtuóz táncjátékával tette élővé, a banya szerepében Gallai Zsolt remekelt, Simon István pedig a vadászt alakította kiválóan. A hét törpe megjelenését minden alkalommal hatalmas tapssal köszöntötte a közönség. Kerényi Miklós Dávid Kuka szerepében nyűgözte le a nézőket, akárcsak a többiek, Kocsis Tamás, Zahalka Tamá, Kárpát Attila, Indrei Ábel, Aczél Gergő és Blénesi Zsolt. A galéria a két bemutató képeiből készült.