Kérlek, ne legyen gyerek! – e címmel tett közzé videót az Aldi (Nord) németországi anyavállalata. Ebben egy fülbevalós, lakkozott körmű, Theo nevű fiú (?) beszélget a 28 éves, müncheni Idával. Theo azt mondja: „Szerintem a gyerekvállalás szívás.” (Nyilván tapasztalatból beszél a Theo, hiszen arrafelé már ő is lehetne terhes, ha akarna. De nem akar.) Ida pedig rátromfol: ő bizony sosem akar anya lenni. Öklendezve magyarázza: a terhesség gondolata számára „teljesen hátborzongató”, s A bolygó neve: Halált juttatja eszébe. Ott esik meg, hogy egy idegen lény él és táplálkozik egy nő testéből – magyarázza éles elméjű Ida, aki ezek szerint saját magzati létét is teljesen hátborzongatónak tartja. Majd példaként hozzáteszi: az abortusz hívei is gyakran parazitaként hivatkoznak a meg nem született gyermekekre.
Mindezt röhögcsélve, vidáman beszéli meg Theo és Ida Németországból. Nagyokat bólogatnak és nevetgélnek. Hehe meg haha. Ne legyen gyermek! Minek? Rémisztő képződmények. Közben vegán tofut rotyogtatnak a rezsón, végül pedig elszopogatnak egy jégkrémet. Egyedül a szójalattét hiányoltam a videóból.
Csodás reklám! Az üzenetét röviden így lehetne összefoglalni: vásároljon ön is az Aldiban, aztán meg haljon ki a kedves családjával, nemzetével együtt! Nem mintha Németország, a teljes Nyugat s velük együtt mi, magyarok nem ezt csinálnánk évtizedek óta. A jóléttől teljesen elhülyülve éppen eltűnünk a Föld színéről.
Ám úgy látszik, a balliberális haladók szerint lassú a kihalási tempónk, föl kéne azt gyorsítani. Az elmúlt években se szeri, se száma a hasonló, élet-, gyermek- és családellenes reklámoknak, filmeknek, irományoknak. Ne szülj, mert terheled a bolygót! Ne vállalj kölköket, mert Greta Thunberg dührohamot kap! Létezik egy nem túl polkorrekt, ám annál bölcsebb mondás minderre: aki hülye, haljon meg. Csupán annyi a bökkenő, hogy az Aldi (Nord), Theo meg Ida nem odahaza, a négy fal között csinálják a kihalást, saját hatáskörben, hanem nekünk ajánlgatják mindezt. Világgá kürtölik, terjesztik a libsi elmebajt. S a hülyébbeket meg is győzik – ezt látjuk a demográfiai görbéken.
Egyrészt megmutatja, hogy az elmúlt évtizedek baloldali-liberális kulturális forradalma milyen hatással volt a fiatal nők egy egész generációjára. Másrészt az Aldi Nordon keresztül történő terjesztése példa arra, hogy a társadalom szinte minden területét átvette ez a kultúra
– értékelte a videót Joachim Kuhs jobboldali európai parlamenti képviselő. S az internetes hozzászólók zöme is csatlakozott hozzá: „Számomra egyértelmű felhívás, hogy többé ne menjek be egyik üzletükbe sem, és remélem, sokan így tesznek majd.” „Eltekintve attól a ténytől, hogy valószínűleg jó dolog, ha az ilyen embereknek nincs gyerekük, egyáltalán nem látok értelmes kapcsolatot a vegánsággal.” „Az Úr vigyázzon ezekre az elveszett lelkekre.” És a többi.
A 70-es, 80-as években nem ezért a mai Nyugatért lelkesedtünk. A mai Nyugat egy önmaga paródiájává lett, őrült, öngyilkos, sátánista rituálé. Atyaég! Hát milyen világ az, ahol a mindennapok része lehet a családok gyalázása, a gyermektelenség népszerűsítése, emberpalánták elpusztításának („abortusz”) reklámozása? Micsoda fertő az, ahol perverz elmebetegek kisgyermekeket akarnak hormonkezelésre, „nemátalakításra” rábeszélni? Ahol a normalitást sarokba állítják, a betegest, a deviánst meg piedesztálra emelik? Megmondom: menthetetlenül torz, pusztulásra érett világ, amelyet Hegyeshalomnál meg kell állítani. Ha másként nem megy, akkor egy új vasfüggönnyel.
Borítókép: Képernyőfotó a reklámból
Az ALDI Magyarország németországi anyavállalata az ALDI Süd. Az ALDI Magyarország és az ALDI Nord nem azonos cég és nem ugyanahhoz a vállalatcsoporthoz tartozik. Az ALDI Magyarország az ALDI Süd vállalatcsoport részeként önálló marketingtevékenységet folytat, így az ALDI Nord reklám, illetve közösségi média megjelenéseit nem használja Magyarországon, ugyanakkor nincs is ráhatása azok alakítására. |
Ha az összes Poszt-traumát látni szeretné, kattintson IDE!