A Reketye Sörfőzde abban a különleges helyzetben van, hogy nem megalakulása után kellett elkezdenie elsődleges értékesítési csatornát vadászni, hanem egy vendéglátóipari egység volt az, amely lényegében sörfőző hátországot teremtett magának. A Jónás, mely stílusosan a Bálnában üzemelt, lett az a hely, amellyel a cég egy stabil rajongói kör kiépítését is meg tudta kezdeni.
Noha a 2015-ös sörfőzdei indulás környékén még inkább a tradicionális, állandó szortiment szerint főzték termékeiket, nagyon jó ütemben érzékelték az idők szavát és 2017-ben például az elsők között váltottak dobozos sörökre, míg más esetekben jó érzékkel másolták a sikeres versenytársaikat, így ők is ráálltak a kísérletezésre és újdonságok főzésére, illetve a savanyú sörök berobbanását jó ütemben használták ki.
Az, hogy a kisüzemi sörök több év tárgyalás után megjelenhettek a hazai kiskereskedelemben sem egészen az ő érdemük, de most, amikor ez az értékesítési csatorna is megnyílt jó érzékkel járták végig a mások által már kitaposott utat, hogy az ő, kifejezetten közérthetőbb termékeik a szélesebb fogyasztói körhöz is eljuthassanak.
Azért is kell ezt a distinkciót megtennünk, mert a Reketye az utóbbi években kijött termékei alapján a sörök címkéi és megjelenése alapján, messzire rugaszkodott a közérthető és egységes megjelenés talajáról.