Ugyanis, ha ezen is csak röhögünk, s ebben a pótcselekvésben próbáljuk meg feloldani elementáris dühünket, jogos felháborodásunkat és undorunkat, akkor minden marad a régiben (ebben az „újban”), és már jövő héten át fognak lépni egy újabb határt.
Akkor a Borgula Andrások össze fognak kenni önmagukkal mindent, összekenik mindenünket, és akkor minden fekáliás lesz.
Úgyhogy jelezzük, nagyon határozottan: nem tűrjük tovább, hogy ezek a kártékony és gátlástalan és pofátlan piaci legyek vegyék át az irányítást minden lelki-szellemi örökségünk felett, ezek keretezzék és „magyarázzák” például a kereszténységet.
És akkor lássuk, miről is van szó!
Erről van szó:
„A mai műsorhoz lenne még egy gondolatom, ami sajnos nem fért bele az adásba. Igazából nem is az én gondolatom, hanem valaki másé, de nem akarom bajba keverni így nem írom ki a nevét (hacsak nem szól, hogy megtehetem).
Szóval a pride felvonulással kapcsolatos ócska érvelésre a legjobb válasz, amit eddig hallottam, hogy egy csomó gyerek hetente találkozik egy szinte meztelenre vetkőztetett férfival, aki ráadásul egy oszlopra szögezve félelmetes kínok közt haldoklik. (Igaz, ez általában szobor vagy festmény.) Nem évente, hanem hetente látják ezt és sokan (a többség), nagyon rendes, igaz ember lesz később. Az ő nevükben is kikérem magamnak a jogaink korlátozását. (…)”
Ugye nem kell különösebben megmagyarázni, kifejteni ennek az aljas, sunyi, penetránsan undorító szövegnek az elviselhetetlenségét? Nem kell hosszú „műelemzésnek” alávetni, micsoda patkánylelkű, szemét ember az, aki ezt megengedi magának – nevezetesen: Jézus Krisztus és az ő kereszthalála pontosan ugyanolyan, egy kalap alá vehető és veendő a pride-on felvonuló, vonagló, alul- vagy sehogyan sem öltözött, perverz és beteg és torz és undorító idióták vonaglásával és annak látványával.
Ezt – ismétlem – a normalitás világában nem kell magyarázni. De ettől függetlenül talán nem haszontalan vetni egy pillantást a jelen elviselhetetlenségének tudományos igényű magyarázatára, éppen ezért forduljunk Molnár Tamáshoz, és olvassunk bele a Liberális hegemónia című művébe: