idezojelek

Nem kért a politikai akciózásból a Nemzeti Színház közönsége

A globalisták csepűrágói szerint Orbán még mindig Putyin bábja.

Ditzendy Attila avatarja
Ditzendy Attila
Cikk kép: undefined

Bourbonok, kommunisták, globalisták. Nem valamiféle történelmi folyamat állomásai ők, hanem a vegytiszta ostobaság képviselői, akik semmit sem tanulnak, semmit sem felejtenek.

Történt, hogy a Nemzeti Színház MITEM (Madách Nemzetközi Színházi Találkozó) fesztiválján – amelynek mottója egy idézet Madách Imrétől: „Testvériséget hozván a világra” – a vilniusi Városi Színház Delhi tánc produkciójának végén ’56-os forradalmi és mostani ukrajnai háborús képeket vetítettek, s a montázsra ráírták a kérdést: Orbán, are you sure (biztos vagy benne)? Mindeközben a nagyszínpadi, szintén litván előadás, a Léna lábai közt, avagy „a szűz halála” pedig úgy ért véget, hogy a művészek „Magyarok, ne legyetek közömbösek” táblát, valamint ukrán zászlókat vittek a színpadra.

A két akció nyilván nem az eredeti rendezések része. Azokkal minket, közömbös, illiberális, háborúpárti, oroszbarát magyarokat tiszteltek meg. Mert mi mások is lehetnénk, akik újabb kétharmados bizalmat szavaztunk Putyin utolsó európai támogatójának? Biztosan hasonlóképpen akcióztak, amikor a hős Zelenszkij nyelvtörvénnyel sújtotta az ukrajnai magyar kisebbséget. Ja, nem? Naná, hogy nem, mert a globalista gazdik már akkor magasról tettek arra a 130 ezer emberre, akik miatt a magyar kormány blokkolta Ukrajna NATO-csatlakozását.

VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Nem tanulták, így el sem felejthették a derék litván művészek, de Vidnyánszky Attila, akinek színházában, fesztiválján fellépnek, bizony kisebbségiként élt, tanult, s alapított magyar nyelvű színházat Ukrajnában. Ők csak azt tanulták, amit nem felejtenek, hogy a globalista végrehajtók, a demokrácia védelmében, egykoron visszamondták a Vidnyánszky Attila rendezte előadások bemutatását Franciaországban, miként oktatói meghívását. Aztán később a MITEM-szereplést Brecht egykori színháza, a Berliner Ensemble. Tavaly pedig Robert Wilson emberkedett, s adta oda MITEM gázsijának felét a FreeSZFE Egyesületnek.

Azt sem tanulták, így azt sem felejtették, hogy ezek a politikai performanszok inkább irritálják a normálisokat, akik szerint az apa férfi, az anya nő. Pedig okos emberekként megtanulhatták volna a magyar ellenzék kárából. Mert, ugye, a lépcsőkorláton mászás, a földön csúszkálás, az ajtónak rohanás, a transzparensezés, az üvöltözés, a ficsúrozás, a krumpliszsákozás, az IFA platózás, az alkotmány felfüggesztésével fenyegetőzés, a húgyfoltos nadrágban ágálás, a fasiszta-kommunista összefogás közel kilencszáz ezer embert fordított el a globális buborék légszomjában magukat demokratáknak vizionálóktól.

Jelzem, a közönség zöme távozott a kéretlen politikai akció láttán a Nemzeti Színház nézőteréről.

Borítókép: a városi Színház Delhi tánc produkciójának végén bemutatott montázs (Fotó: Facebook)

...

Ha az összes Poszt-traumát látni szeretné, kattintson IDE!

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right
Bayer Zsolt avatarja
Bayer Zsolt

A szörnyek tényleg köztünk járnak

Deák Dániel avatarja
Deák Dániel

Konzultáció az új magyar gazdaságpolitikáért

Pilhál Tamás avatarja
Pilhál Tamás

Hol vagytok, „gyermekvédők”?

Gajdics Ottó avatarja
Gajdics Ottó

A kommunista nem vész el, csak átalakul

A szerző további cikkei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.